איך ייעוץ אסטרטגי מזניק הישגים של עסקים

יעוץ ארגוני אסטרטגי

תהליכי ייעוץ ארגוני ואסטרטגי המבוצעים בקבוצת לדעת מבוססים על ניסיוננו עם מאות חברות במגוון סקטורים של המשק הישראלי. 

התהליכים מבוססים על אבחון של הארגון על פי צירים מוגדרים מראש, המספקים לארגון תמונה של מצבו, הן ברמת התפקוד הפנימי במערכות הארגון והן ברמת העבודה של השוק בו פועל הארגון, המתחרים, ההזדמנויות ועוד.

התהליך הדיאגנוסטי מעניק לחברה כלי מעשי, נעשה בשיתוף פעולה עם החברה ונותן תמונה ברורה של הצעדים האפשריים להמשך. 

על בסיס תמונה זו אנו מעניקים ייעוץ אסטרטגי כמו גם ייעוץ ארגוני, המבוצע בתהליך בעל שלבים מובנים הנועד לסנכרן את המנהלים וכלל הארגון, לקבוע בצורה ברורה את הצירים של פעולת הארגון בהווה ובעתיד הקרוב, ולבחון את המבנה הארגוני ואת תהליכי קבלת ההחלטות.

תהליך ייעוץ ארגוני ואסטרטגי

לתהליך הייעוץ הארגוני האסטרטגי מוגדרים מראש פרמטרים ברורים הן בשלב האבחון והן כתוצאה ממנו בתוכנית אסטרטגית הנבנית עבור הארגון כולו. 

התהליך נעשה בשיתוף פעולה עם כל רמות הניהול והעבודה בארגון, הן בשלב הדיאגנוסטי והן בשלב בניית תכניות עבודה, מתוך תפיסה של המנהלים והעובדים כשותפים מלאים לעשייה הארגונית ובעלי ידע רב והבנה במצבו של הארגון והאפשרויות העומדות בפניו.

כאשר מדובר על יעוץ אסטרטגי כמו גם יעוץ ארגוני, בנוסף לאבחון ולתכנית האסטרטגית, התהליך מיועד להשאיר בידי מנהלי הארגון מתודות, מיומנויות ומנגנונים של חשיבה אסטרטגית, שיעזרו להם להמשיך להשתפר ולהתמודד בהצלחה עם אתגרי המציאות המשנה גם בעתיד.

אם יש לכם שאלות נוספות בכל הנוגע לייעוץ אסטרטגי, צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בכל!

בואו לדעת יותר

אור רז 0546590326